oftheworld

Bäst i Sverige genom tiderna i diskus 600 g

Publicerad 2013-06-16 19:01:30 i Allmänt

Där satt den idag för Anna i Linköping på East Sweden Games, diskusen flög hela 54.26m.
Hon startade inte så jättebra i det första kastet, men drog iväg diskusen i andra med 52,03 m. Sen blev det två missar.
 
Men i den femte omgången fick hon på ett rent och fint kast som flöt ut i det bästa kastet någonsin för flickor 15 år i Sverige fantastiska 54,26 m. och då var det svåra vindar att tampas med så lättkastat är en underdrift.
 
Ska bli riktigt kul att se under sommaren ifall hon får ett bra diskusväder hur långt hon verkligen kan kasta.
För mer tror jag att det finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanne Karlsson

Jag en levnadsglad person! Som älskar att läsa faktaböcker, jag kan vara kritiskt granskande men kan ändra min åsikt om någon/något kan visa på att deras/detta synsätt är ett bättre alternativ. Jag lever här och nu. Att fånga dagen och njuta här och nu är för mig viktigt! SKRIV gärna någon kommentar när du besöker mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela