oftheworld

Olyckor och skador.

Publicerad 2012-03-06 14:49:33 i Allmänt

Ja det där med att råka ut för en olycka inom sin idrott kan bli lååångdragigt att tackla, allt hon hade tränat innan är inget värt längre.

Alla år..... alla timmar...... som hon slet skiten ur kroppen är inget värde i då när olyckan är framme!!
Nej det är då man måste se till att den mentala styrkan har tränats också, för att orka ta sig tillbaka gång efter gång.

Många skulle nog ha gett upp att få börja om från början inte bara EN gång utan hon är nu är inne på sin ANDRA gång.
Sen kommer det ytterligare bli ännu en gång att börja om..

Och vem vet med idrott om det är sissta gången eller om det kommer fler gånger som hon kommer att råka ut för en skada eller olycka??

Jaa all träning är en färskvara den tar tid att bygga upp, men går snabbt att förlora.
Och det kan hända vem som helst när man minst anar det....



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanne Karlsson

Jag en levnadsglad person! Som älskar att läsa faktaböcker, jag kan vara kritiskt granskande men kan ändra min åsikt om någon/något kan visa på att deras/detta synsätt är ett bättre alternativ. Jag lever här och nu. Att fånga dagen och njuta här och nu är för mig viktigt! SKRIV gärna någon kommentar när du besöker mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela