oftheworld

Nytt DISTRIKTREKORD i kula Flickor 13

Publicerad 2011-08-06 17:32:37 i Allmänt

Var på sisu-spelen i Nässjö och tävlade i dag. Anna var helt otroligt bra först ut var kulan där hon stötte flera över 14 meter, slutresultatet blev 14,38 m nytt DISTRIKTREKORD för Östergötland.
Och med den stöten satte hon ett rejält nytt sisurekord.

Sen blev det diskus där hon gjorde en bra tävling och vann med 40,39m även där blev det nytt sisurekord, som förmodligen kommer att stå sig länge!

Jaa Anna är en fantastisk friidrottare!! är så  stolt över henne.

Jaa vi ses ue på friidrottsarenan kära friidrottare.



Ingen vet vad han förmår förrän han har försökt

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-07 13:27:36

och det k'ndes så himla lätt ocks när jag stöte jag kan inte äns tro att det är sant jag har änkligen komit tillbaka i kulan anna is back hahahahahahahah:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanne Karlsson

Jag en levnadsglad person! Som älskar att läsa faktaböcker, jag kan vara kritiskt granskande men kan ändra min åsikt om någon/något kan visa på att deras/detta synsätt är ett bättre alternativ. Jag lever här och nu. Att fånga dagen och njuta här och nu är för mig viktigt! SKRIV gärna någon kommentar när du besöker mig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela